Πεγίδου, Δήμητρα Π. (2017) e-επιχειρείν και ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT18_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα εργασία αποτελεί μια προσπάθεια εισαγωγικής προσέγγισης του θέματος της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και των ελληνικών επιχειρήσεων. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε κατά τη διαδικασία εκπόνησης της εργασίας αυτής, είναι καθαρά βιβλιογραφική και βασίστηκε σε ελληνική και ξένη βιβλιογραφία, σε ηλεκτρονικές πηγές και σε αποτελέσματα ερευνών που πραγματοποιήθηκαν σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο. Μέσα από τη θεωρητική ανάλυση των όρων της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναδεικνύει τη στενή τους σχέση, τις μεταξύ τους διαφορές καθώς και τη λειτουργία και τη σημαντικότητα της ύπαρξής τους στη σημερινή επιχείρηση. Σκοπός της εργασίας είναι να απαντήσει σε καίρια ερωτήματα που αφορούν την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο και να παρουσιάσει μέσα από αποτελέσματα ερευνών τις τάσεις που επικρατούν και πως αυτές διαφέρουν σε βαθμό εξέλιξης σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και ελληνικό επίπεδο. Στόχος, είναι να δώσει στον αναγνώστη-επιχειρηματία τη δυνατότητα να κατανοήσει τον ρόλο της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και την αναγκαιότητα υιοθέτησή της από τις επιχειρήσεις, προκειμένου με τη χρήση νέων τεχνολογιών, και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ψηφιακών μέσων και του διαδικτύου, να υποστηρίξουν και να μετασχηματίσουν τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας, να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα και να δώσουν νέα ώθηση σε αυτές. Οι επιχειρήσεις, που δρουν στην Ελλάδα της κρίσης, βρίσκονται αντιμέτωπες με μια σειρά αναπάντεχων οικονομικο-πολιτικών και κοινωνικών προκλήσεων, οι οποίες επηρεάζουν βαθειά την καθημερινή τους δραστηριότητα και καλούνται να βρουν τρόπους, δράττοντας άμεσα, ώστε να καταφέρουν να αποκτήσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και το internet για να προσελκύσουν πελάτες. Άλλωστε οι συνθήκες σήμερα φαίνονται ευνοϊκές, αφού το ψηφιακό εμπόριο ωριμάζει σταδιακά στην Ελλάδα και υπάρχει στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στις online αγορές και ιδιαίτερα στα ελληνικά e-shops.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, e-business, e-commerce, Καινοτομία, Διαχείριση, e-επιχειρείν, Επιχείρηση, Επιχειρηματική ευφυΐα. |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικότητα Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 28 Nov 2017 08:40 |
Last Modified: | 28 Nov 2017 08:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9144 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |