Αντικειμενικές δυσκολίες εισαγωγής νέων προϊόντων στην αγορά λόγω κρίσης

Ιωαννίδης, Θεόδωρος Ι. (2017) Αντικειμενικές δυσκολίες εισαγωγής νέων προϊόντων στην αγορά λόγω κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D52_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (443kB)

Abstract

Στόχος και φιλοδοξία κάθε επιχείρησης, ειδικά στις μέρες μας και σε περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης, είναι πρωταρχικά η βιωσιμότητα της και κατ’ επέκταση η μεγιστοποίηση των κερδών της. Η εφαρμογή μοντέλων ανάπτυξης νέων προϊόντων αποτελεί μια πηγή ανανέωσης για τις επιχειρήσεις, οι οποίες έρχονται όλο και περισσότερο αντιμέτωπες με την αύξηση του ανταγωνισμού. Ο προγραμματισμός κάθε επιχείρησης διαμορφώνεται μέσα από μια σειρά από μηχανισμούς και πολιτικές που ακολουθεί. Σκοπός του προγραμματισμού είναι η καλύτερη οργάνωση και λειτουργία της επιχείρησης για να μπορέσουν να της δοθούν οι δυνατότητες που θα την βοηθήσουν να επιβιώσει και να διαδραματίσει ίσως έναν ηγετικό ρόλο στον κλάδο της. Ο ρόλος της λήψεως αποφάσεων είναι από τους πιο καίριους παράγοντες που προσδιορίζουν την πορεία και το μέλλον που μπορεί να έχει μια οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι επιχειρήσεις που εφαρμόζουν ένα καλομελετημένο στρατηγικό σχεδιασμό έχουν πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας σε σχέση με τις επιχειρήσεις που δεν εφαρμόζουν και δεν έχουν στρατηγικούς προσανατολισμούς, αλλά αντιδρούν παθητικά στις μεταβολές του περιβάλλοντος. Η στρατηγική περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες, που είναι απαραίτητες για να φθάσουν αγαθά και υπηρεσίες στον καταναλωτή, είναι η «γέφυρα μεταξύ παραγωγής και κατανάλωσης». Δηλαδή, κατευθύνει και διευθύνει τη ροή αγαθών και υπηρεσιών στον καταναλωτή. Δεν είναι η σχεδίαση και η παραγωγή αγαθών, αλλά ο εγκέφαλος στη λήψη αποφάσεων, που επηρεάζουν και κατευθύνουν τέτοιες ενέργειες. Αυτός είναι και ο αντικειμενικός σκοπός της παρούσας έρευνας. Επιχειρείται καταρχήν να διαπιστωθεί ο ρόλος της λήψης αποφάσεων και η εισαγωγή νέων προϊόντων βάση της στρατηγικής στην σύγχρονη επιχείρηση και εν μέσω σφοδρής οικονομικής κρίσης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Επιχειρησιακή στρατηγική
Subjects: Ε > Επιχειρηματικά σχέδια
Λ > Λήψη αποφάσεων
Π > Προϊόντα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Nov 2017 13:10
Last Modified: 26 Jan 2018 08:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9111

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top