Βαθμός ικανοποίησης των ελεύθερων επαγγελματιών από τις τραπεζικές υπηρεσίες

Λαζαρόπουλος, Δημήτριος Σ. (2017) Βαθμός ικανοποίησης των ελεύθερων επαγγελματιών από τις τραπεζικές υπηρεσίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D44_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial.

Download (3MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση και η αποτύπωση του βαθμού ικανοποίησης των ελεύθερων επαγγελματιών από τις τραπεζικές υπηρεσίες. Ο τραπεζικός κλάδος, είναι ένας κλάδος της οικονομίας ο οποίος δέχθηκε μεγάλες αλλαγές τα τελευταία χρόνια οι οποίες οφείλονται κυρίως στην εξέλιξη της τεχνολογίας και στην παγκοσμιοποίηση. Για το λόγο αυτό, οι τράπεζες έχουν προσανατολιστεί και δίνουν πλέον έμφαση στο επίπεδο των προσφερομένων υπηρεσιών στον πελάτη. Η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί παράγοντα καθοριστικής σημασίας για κάθε τράπεζα, καθώς αυτή προσπαθεί να κερδίσει ένα μερίδιο της αγοράς και να αποκτήσει συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της. Η δημιουργία ικανοποιημένου πελάτη συνεπάγεται την προσήλωση του πελάτη (brand loyalty) γεγονός που της εξασφαλίζει μακροχρόνια ευημερία. Κατά συνέπεια, προκειμένου να εξασφαλίσουν μακρόχρονη βιωσιμότητα, οφείλουν να παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η ποιότητα των υπηρεσιών για τον πελάτη εξαρτάται από τις προσδοκίες που έχει ο κάθε πελάτης για την υπηρεσία που του παρέχεται. Στο πλαίσιο εκπόνησης της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, το οποίο αφορά πελάτες – ελεύθερους επαγγελματίες προκειμένου να διερευνηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών αυτών από τις τραπεζικές υπηρεσίες. Η παρούσα εργασία είναι δομημένη στα ακόλουθα κεφάλαια: Κεφάλαιο 1: Αφορά μια σύντομη εισαγωγή για τον τραπεζικό σύστημα. Κεφάλαιο 2: Αναφέρεται στην ανασκόπηση βιβλιογραφίας που σχετίζεται με τις υπηρεσίες γενικότερα αλλά και τις τραπεζικές υπηρεσίες ειδικότερα. Κεφάλαιο 3: Αφορά την κατηγοριοποίηση των ελευθέρων επαγγελματιών, καθώς οι ελεύθεροι επαγγελματίες αποτελούν τον πελάτη-στόχο και η έρευνα αφορά την ικανοποίηση των ελεύθερων επαγγελματιών από τις τραπεζικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούν. Κεφάλαιο 4: Εστιάζει στην δομή του ερωτηματολογίου, τη μορφή των ερωτήσεων κλπ. Κεφάλαιο 5: Αφορά την ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας. Κεφάλαιο 6: Αφορά την εξαγωγή των συμπερασμάτων της έρευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ελεύθεροι επαγγελματίες, Τραπεζικές υπηρεσίες
Subjects: Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Nov 2017 09:19
Last Modified: 26 Jan 2018 07:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9103

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top