Παντελίδης, Στυλιανός (2017) Εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην επίλυση του παιχνιδιού Ναρκαλιευτής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
EI20_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η διαδικασία επίλυσης του γνωστού παιχνιδιού «Ναρκαλιευτής» με τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας ραγδαία αναπτυσσόμενος κλάδος της πληροφορικής ο οποίος μελετά τους τρόπους προσομοίωσης της ανθρώπινης νοημοσύνης με τεχνητά μέσα. Αν και ακόμα δεν έχει καταστεί εφικτή η πλήρης προσομοίωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, έχει επιτευχθεί αρκετά μεγάλη πρόοδος και η τεχνητή νοημοσύνη έχει βρει αρκετές εφαρμογές στις δραστηριότητες του ανθρώπου, ακόμα και στην καθημερινότητα του. Για την σχεδίαση και υλοποίηση του αλγορίθμου επίλυσης μελετήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν δυο είδη αλγορίθμων, ο Δυναμικός Προγραμματισμός και οι Άπληστοι Αλγόριθμοι. Με βάση αυτούς αναπτύχθηκε ένας αποδοτικός αλγόριθμος επίλυσης του παιχνιδιού με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Η υλοποίηση του αλγορίθμου έγινε ακολουθώντας την αντικειμενοστραφή σχεδίαση σε γλώσσα προγραμματισμού Java.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σινάτκας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Γλώσσα προγραμματισμού Java, Ναρκαλιευτής, Τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, Δυναμικός Προγραμματισμός, Άπληστοι αλγόριθμοι |
Subjects: | Α > Αλγόριθμοι Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές) Π > Πληροφορική Τ > Τεχνητή νοημοσύνη |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 18 Oct 2017 09:38 |
Last Modified: | 18 Oct 2017 09:38 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9067 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |