Η συμμετοχή των καταναλωτών στις δημοσιεύσεις του facebook: στοιχεία από τις ελληνικές brand pages = Post engagement in facebook: evidence from greek brand pages

Παλτσόγλου, Συμεών Π. (2017) Η συμμετοχή των καταναλωτών στις δημοσιεύσεις του facebook: στοιχεία από τις ελληνικές brand pages = Post engagement in facebook: evidence from greek brand pages. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM3_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Τα social media στις μέρες μας διαδραματίζουν καίριο ρόλο στην κατάστρωση στρατηγικής μάρκετινγκ από τα brands. Ο τρόπος που οι marketers επικοινωνούν και μεταφέρουν μηνύματα έχει εξελιχθεί μετά την παρουσία των social media δημιουργώντας μια πιο άμεση επικοινωνία ανάμεσα στα brands και τους καταναλωτές. Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στην ανάλυση των δημοσιεύσεων του Facebook με σκοπό να εντοπιστούν τα χαρακτηριστικά που αυξάνουν την συμμετοχή των καταναλωτών. Για την διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκαν δεδομένα από τις 83 δημοφιλέστερες brand pages του Facebook στην Ελλάδα. Με σκοπό την διεξαγωγή αναλυτικότερων αποτελεσμάτων το δείγμα εξετάσθηκε συνολικά και στην συνέχεια ξεχωριστά αφού χωρίστηκε εννέα κατηγορίες ανάλογα με το είδος αντικειμένου των brand pages. Τα αποτελέσματα υποδηλώνουν ότι η συμμετοχή των καταναλωτών επηρεάζεται από αρκετά χαρακτηριστικά των δημοσιεύσεων όπως ο τύπος πολυμέσων, η στιγμή της δημοσίευσης, το μέγεθος του μηνύματος και τα Reactions που αποτελούν μια από τις πιο πρόσφατες προσθήκες του Facebook. Αυτή η μελέτη συμβάλει στην συνεχή έρευνα της συμμετοχής των καταναλωτών πάνω στα social media.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Social media, Στρατηγική μάρκετινγκ, Brands, Συμπεριφορά καταναλωτή, Brandpages.
Subjects: Ε > Εμπορικά σήματα
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Oct 2017 06:49
Last Modified: 18 Oct 2017 06:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9066

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top