Η ανταγωνιστικότητα και ο στρατηγικός σχεδιασμός ανάπτυξης της ελληνικής βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών στις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε) και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης

Χαραλαμπάκη, Κωνσταντίνα (2002) Η ανταγωνιστικότητα και ο στρατηγικός σχεδιασμός ανάπτυξης της ελληνικής βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών στις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε) και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT9_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Σε αυτήν την εργασία αναλύεται η ανταγωνιστικότητα και ο στρατηγικός σχεδιασμός της βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών καθώς και η επενδυτική της δραστηριότητα στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη. Η συγγραφή της συγκεκριμένης εργασίας στηρίζεται σε 3 κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η κατάσταση και ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών στις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική ζήτηση σ' αυτές τις χώρες. Στη συνέχεια αναφέρονται οι εξαγωγικές και επενδυτικές δραστηριότητες της βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών στις παραπάνω χώρες. Εδώ αναζητήθηκαν χρήσιμα στοιχεία από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία Ελλάδας καθώς και από το Ινστιτούτο Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών. Επίσης αναλύεται το εθνικό σχέδιο δράσης των εξαγωγικών δράσεων καθώς και η συμμετοχή της ελληνικής βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται ο στρατηγικός σχεδιασμός και οι στρατηγικές εξαγωγικού μάρκετινγκ που εφαρμόζει η βιομηχανία αλκοολούχων ποτών για να αυξήσει τις πωλήσεις της. Στην συνέχεια γίνεται μια αναφορά στα κανάλια διανομής τα οποία είναι καθοριστικής σημασίας για τις μονάδες που παράγουν και εμπορεύονται αλκοολούχα ποτά. Τέλος παρουσιάζονται δείγματα εξαγωγικής και επενδυτικής δράσης μια μεγάλης εταιρείας, της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας . Στόχος της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να δοθεί μια εικόνα για την θέση που κατέχει η ελληνική βιομηχανία αλκοολούχων ποτών στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη καθώς και οι στρατηγικές μίγματος που εφαρμόζει για να επεκταθεί στις παραπάνω χώρες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Βιομηχανία αλκοολούχων ποτών, Εξαγωγικές δράσεις.
Subjects: Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Sep 2017 08:43
Last Modified: 19 Sep 2017 08:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9018

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top