Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση

Μπαφούτσου, Ορσαλία (2017) Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC37_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στόχος αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τους λόγους που παρακινούν τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν το Instagram καθώς και τα συναισθήματα που απορρέουν από τη χρήση. Συγκεκριμένα, συλλέχτηκαν ερωτηματολόγια βασισμένα στα συναισθήματα των χρηστών και αναλύθηκαν ανάλογα με τις εφτά διαστάσεις της εμπειρίας οι οποίες είναι αυτές της ‘’Ψυχαγωγίας’’, της ‘’Ροής’’, του ‘’Αισθήματος Απόδρασης/Φαντασίας’’, της ‘Κοινωνικοποίησης’’, της ‘’Προσωπικής Πρόκλησης’’, της ‘’Μάθησης’’ και της ‘’Αίσθησης του Ανήκειν’’. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική η οποία απέδειξε πως οι λόγοι που οι χρήστες καταναλώνουν το Instagram εντάσσεται κατά κόρον σε δυο από τις διαστάσεις της εμπειρίας αυτές της ‘’Ψυχαγωγίας’’ και της ‘’Κοινωνικοποίησης’’

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Διαστάσεις εμπειρίας, Social networking sites, Instagram, Social media marketing, Χρήστες.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Jul 2017 09:16
Last Modified: 14 Jul 2017 09:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8936

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top