Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη

Μαραγκού, Μαρία-Ελένη (2017) Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC30_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επηρεάζουν τη ζωή του ανθρώπου σε καθημερινή φάση, είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο. Η μεν διαφήμιση περιλαμβάνει, κυρίως, τον υλικό κόσμο, ενώ η προπαγάνδα στοχεύει στη ιδεολογία που αφορά ιδέες και αξίες. Στην παρούσα εργασία, μέσω της ανάλυσης της σχέσης των δυο αυτών εννοιών και των μέσων που τις διέπουν, σκοπός αποτελεί η σύγκρισή τους ώστε να φανεί ο βαθμός και ο τρόπος επίδρασής τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Επίσης, η εργασία αυτή αναφέρεται στους τρόπους προστασίας για την αποφυγή της παραπλάνησης και της χειραγώγησης του κοινού στο οποίο απευθύνονται.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Προπαγάνδα, Χειραγώγηση κοινού, Χειραγώγηση μαζών, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Διαμόρφωση κοινής γνώμης.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ψ > Ψυχολογικές απόψεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Jul 2017 08:22
Last Modified: 13 Jul 2017 08:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8929

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top