Εφαρμογές εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά οίνου

Σιμεωνίδου, Ελισάβετ (2017) Εφαρμογές εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά οίνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC6_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία αφορά τις εφαρμογές εξαγωγικού μάρκετινγκ και τις διαδικασίες που ακολουθούνται για να ξεκινήσει η εφαρμογή ενός σχεδίου μάρκετινγκ στον τομέα των εξαγωγών. Πέρα από το μίγμα μάρκετινγκ που αφορά τα 4ps (προϊόν, τιμή, διανομή, προβολή), αναλύονται και η νομοθεσία, οι αγορές και οι κουλτούρες των χωρών που επηρεάζουν σημαντικά τη διείσδυση μια επιχείρησης στις ξένες αγορές. Για να κατανοηθεί η έννοια του εξαγωγικού μάρκετινγκ υπάρχει μια μικρή μελέτη του κλάδου της οινοποιίας στην Ελλάδα και το πώς αυτές οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τις στρατηγικές του εξαγωγικού μάρκετινγκ για να εισέλθουν στις ξένες αγορές. Συγκεκριμένα, η έρευνα έγινε στα οινοποιεία Κυρ-Γιάννη, Μπουτάρη και Τσάνταλη, ώστε να βγουν συμπεράσματα για τις εξαγωγικές τους δραστηριότητες στην παγκόσμια αγορά οίνου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Οίνος, Κρασί, Κλάδος Ελληνικής Οινοποιίας, Οινοποιητικές επιχειρήσεις, Κυρ-Γιάννη, Μπουτάρη, Τσάνταλη, Εξαγωγικό μάρκετινγκ, Σχέδιο μάρκετινγκ, Στρατηγικές, Αγορές.
Subjects: Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οινοποιεία
Ο > Οινοποιία
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 06 Jul 2017 11:24
Last Modified: 06 Jul 2017 11:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8897

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top