Λαζαρίδης, Παναγιώτης (2016) Η ελληνική αγορά κρασιού και οι στρατηγικές εισόδου στην ανερχόμενη αγορά της Κίνας: η περίπτωση της οινοποιίας Μπουτάρη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT35_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (984kB) |
Abstract
Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να δώσει σημαντικές πληροφορίες για το επιχειρηματικό περιβάλλον της κινεζικής αγοράς ως προοπτική επέκτασης των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων. Οι ελληνικές επιχειρήσεις κρασιού ερχόμενες αντιμέτωπες με την οικονομική ύφεση, αναζητούν νέες αγορές για την δραστηριοποίηση τους. Στο στόχαστρο των νέων επενδύσεων είναι νέες αναδυόμενες αγορές, όπως αυτή της Κίνας, λόγω των τεράστιων δυνατοτήτων ανάπτυξης που προσφέρουν. Αυτές οι δυνατότητες, πηγάζουν από τη ραγδαία οικονομική ανάπτυξη αυτών των αγορών και την αύξηση της ζήτησης οίνου. Επιπλέον, η τρέχουσα έρευνα παρουσιάζει τόσο τα εμπόδια όσο και τις δυσκολίες εισόδου στην αγορά της Κίνας χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια πραγματική ελληνική εταιρία κρασιού που έχει προσπαθήσει να εισέλθει στην αγορά της Κίνας. Η ελληνική οινοποιητική εταιρία είναι η Οινοποιητική Μπουτάρης, η οποία παρά τις δυσκολίες εισήλθε επιτυχώς στην κινεζική αγορά. Τέλος, από την ανάλυση δεν θα απουσιάζουν τα κίνητρα και τα οφέλη από την πραγματοποίηση της ξένης επένδυσης στην Κίνα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Αγορά κρασιού, Κίνα, Στρατηγικές διείσδυσης, Εμπόδια εισόδου, Παγκοσμιοποίηση, Ελληνική εξωστρέφεια, Μπουτάρης Οινοποιητική |
Subjects: | Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα Ο > Οινοποιία |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 27 Jun 2017 10:48 |
Last Modified: | 27 Jun 2017 10:48 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8869 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |