Νελάι, Γκλεντίστ Α. and Παναγιωτίδης, Μάριος Γ. (2017) Guerrilla marketing: η περίπτωση της εταιρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT4_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση του όρου Guerrilla Marketing. Το Guerrilla marketing είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη τάση του μάρκετινγκ, η οποία βασιζόμενη σε αντισυμβατικές τεχνικές, προσπαθεί να πετύχει τη μέγιστη δυνατή ανταπόκριση με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Στην παρακάτω μελέτη γίνεται μία προσπάθεια κατανόησης της έννοιας του guerrilla μάρκετινγκ, μία παρουσίαση των μυστικών, των κρυμμένων μηχανισμών των αντάρτικων στρατηγικών και των τακτικών κινήσεων καθώς και οι τρόποι που αυτές εφαρμόζονται στην πράξη. Όλα τα παραπάνω θα αναλυθούν σε συνδυασμό με πολυάριθμες αναφορές σε πραγματικές παγκόσμιες περιπτωσιολογικές μελέτες. Ακόμη, θα αναλυθούν οι βασικές διαφορές μεταξύ του αντάρτικου και του παραδοσιακού μάρκετινγκ καθώς και τα σημαντικότερα όπλα που χρησιμοποιεί το guerrilla μάρκετινγκ. Επίσης, θα γίνει μία σύντομη ανασκόπηση της εφαρμογής του guerrilla μάρκετινγκ στην πράξη σε 30 ημέρες. Επιπλέον, θα αναλυθούν περιπτώσεις διάσημων εταιρειών που χρησιμοποίησαν τόσο την παραδοσιακή διαφήμιση όσο και τη guerilla.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Προώθηση πωλήσεων, Προβολή, Εταιρείες. |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Ε > Επικοινωνία Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 19 Jun 2017 08:56 |
Last Modified: | 19 Jun 2017 08:56 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8818 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |