Τρόποι προώθησης μέσω του event marketing

Μπούτου, Αργυρώ (2016) Τρόποι προώθησης μέσω του event marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC133_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης, σκοπός είναι η ανάλυση και η αξιολόγηση του event μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις. Πρόκειται για μία μελέτη που στοχεύει στο να καταγράψει πόσο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το μάρκετινγκ στην επίτευξη των στόχων των επιχειρήσεων και σε ποιο βαθμό συντελεί ως προς αυτό το event μάρκετινγκ. Πιο αναλυτικά αποτυπώνονται οι στρατηγικές και τα μέσα του event μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, έτσι ώστε να καταφέρουν να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό και να παραμείνουν επικερδείς στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που επικρατεί στην Ελλάδα. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής πραγματοποιείται μία δευτερογενής έρευνα, όπου καταγράφεται το θεωρητικό κομμάτι του event μάρκετινγκ που εφαρμόζουν σήμερα οι επιχειρήσεις. Ωστόσο, πραγματοποιείται και πρωτογενής ποιοτική έρευνα για την συμβολή του event μάρκετινγκ στο Δίκτυο Βιολογικών Προϊόντων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ διαχείριση γεγονότων και εκδηλώσεων, Μείγμα μάρκετινγκ, Αρχές, Λειτουργίες, Επιχειρήσεις, SWOT ανάλυση
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
E > Events management
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jun 2017 11:17
Last Modified: 15 Jun 2017 11:17
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8816

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top