Κειμενογραφία διαφήμισης. Ο ρόλος των λέξεων και η διαφημιστική τους θέση

Κατσαβού, Αλεξάνδρα (2016) Κειμενογραφία διαφήμισης. Ο ρόλος των λέξεων και η διαφημιστική τους θέση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC118_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να κατανοηθεί πως γίνεται η διαμόρφωση ενός διαφημιστικού κειμένου ανάλογα με το είδος του μέσου μαζικής ενημέρωσης που προβάλλεται και πως αυτό επιδρά στο καταναλωτικό κοινό. Αρχικά, στο κεφάλαιο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης περιγράφονται γενικά στοιχεία για τη διαφήμιση, όπως ο ορισμός της διαφήμισης και η ιστορία της. Επίσης, περιγράφονται τα μέσα και τα είδη της διαφήμισης, ποιοι είναι οι στόχοι της και πως η εταιρία καταλήγει στη δημιουργική ιδέα, πάνω στην οποία στηρίζεται η διαφήμιση και πως αυτή συγκεκριμενοποιείται στο κείμενο. Αναλύονται εκτενώς τα συστατικά στοιχεία ενός διαφημιστικού κειμένου: Ο τίτλος, ο υπότιτλος, το κυρίως κείμενο και το σλόγκαν. Έπειτα γίνεται αναφορά στα είδη της διαφήμισης: τηλεοπτική, ραδιοφωνική, διαδικτυακή. Τελειώνοντας τη βιβλιογραφική ανασκόπηση αναλύεται η στρατηγική διαμόρφωσης του κειμένου, πως αυτό συνδυάζεται με την εικόνα και πως η συντακτική πολυπλοκότητα επηρεάζει την κατανόηση του κειμένου. Στο κεφάλαιο της μεθοδολογίας γίνεται εκτενής αναφορά στον τρόπο που έγινε η πρωτογενής έρευνα, που δεν είναι άλλος από την ανάλυση περιεχομένου. Ως μονάδα καταγραφής επιλέχθηκε το κείμενο της διαφήμισης και οι πληροφορίες κατηγοριοποιήθηκαν ανάλογα με τι προϊόν ή υπηρεσία διαφημίζεται. Τα αποτελέσματα της έρευνας περιέχονται στο τρίτο κεφάλαιο. Στο τέταρτο και τελευταίο γίνεται σύγκριση του διαφημιστικού κειμένου σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και αναλύονται τα συμπεράσματα της έρευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: ΜΜΕ, Διαφημιστικά μηνύματα, Διαφημιστικά σλόγκαν, Διαφημιστικά κείμενα
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2017 08:01
Last Modified: 08 Jun 2017 08:01
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8790

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top