Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT

Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC89_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα του τουρισμού και τη διαφήμιση στον τουρισμό και κυρίως στην Ελλάδα. Ολοκληρώθηκε μέσα από οκτώ κεφάλαια, όπου πιο αναλυτικά, το πρώτο κεφάλαιο εστίασε στη διαφήμιση και τη σχέση της με τον τουρισμό, τα μέσα και τους στόχους της διαφήμισης, καθώς και το πώς λειτουργεί η τουριστική αγορά. Το δεύτερο κεφάλαιο εμβάθυνε στη διαφήμιση επιχειρήσεων στο τουρισμό σε σχέση με νέες τεχνολογίες και με το ηλεκτρονικό επιχειρήν. Βαρύτητα δόθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το τρίτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη διεθνή προώθηση και διαφήμιση των κρατών μέσα από τη προβολή τουριστικών οργανισμών. Αναφέρθηκαν οι εν λόγω οργανισμοί, οι κατηγορίες τους και οι κύριες λειτουργίες τους. Το τέταρτο κεφάλαιο αφορά τη μεθοδολογία της έρευνας όπου εκεί περιγράφηκαν οι τρόποι που χρησιμοποιήθηκαν προκειμένου να γίνει πρωτογενής έρευνα μέσα από μελέτη πηγών και ποσοτική έρευνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το πέμπτο κεφάλαιο ανέλυσε διεξοδικά την πρωτογενούς έρευνας και στο έκτο δόθηκαν τα συμπεράσματα αυτής. Το έβδομο κεφάλαιο ανέλυσε την ποσοτική έρευνα αναφέροντας το δείγμα και τις συνθήκες υλοποίησής της. Το όγδοο κεφάλαιο κατάρτισε τα συμπεράσματα της ποσοτικής ανάλυσης . Η εργασία έκλεισε με τον επίλογο ο οποίος ολοκληρώθηκε και καταγράφηκε έχοντας συμπεριλάβει τα στοιχεία των ερευνών καθώς και την ανάλυση του θεωρητικού μέρους. Μέσα από τη παρούσα εργασία, η ερευνήτρια με τις μελέτες και έρευνες που έκανε με τις πολύτιμες υποδείξεις της καθηγήτριάς της, πλούτισε τις γνώσεις της πάνω στο επιλεγμένο θέμα και θεωρεί τον εαυτό της τυχερό που της δόθηκε η ευκαιρία να διερευνήσει ένα τόσο σημαντικό και σπουδαίο καθώς και πάντα επίκαιρο θέμα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: ΕΟΤ, Τουριστικές επιχειρήσεις, Προβολή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 May 2017 07:38
Last Modified: 17 May 2017 07:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8694

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top