Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας

Κουλέρα, Ασημένια (2006) Οι δημόσιες σχέσεις στην τουριστική βιομηχανία στην πράξη. Η περίπτωση ξενοδοχείου Ξενία στο Νομό Μαγνησίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR62_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Η καινοτομία στην προσέγγιση είναι η συνεργασία και συμπληρωματικότητα που επιτυγχάνεται στο επίπεδο ενός ομίλου ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που λειτουργούν στη Ελλάδα, Ειδικότερα εξετάζετε το ξενοδοχείο Ξενία του Βόλου σε μία περιοχή με εξαιρετικές προοπτικές για τουριστική ανάπτυξη, τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Η συμβολή της εργασίας έγκειται στην ανάδειξη των στρατηγικών πλεονεκτημάτων που μπορούν να αποκτήσουν οι μικρές τουριστικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις όσο και στις πρακτικές ιδέες της για ολόκληρο τον ξενοδοχειακό όμιλο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπιμπίτσος Χρήστος
Uncontrolled Keywords: Τουριστική βιομηχανία, Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Προβολή
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 30 Mar 2017 11:51
Last Modified: 30 Mar 2017 11:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8648

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top