Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών την περίοδο της κρίσης

Παπακυριάκος, Αντώνιος Δ. (2016) Η διαφημιστική δαπάνη των εταιριών την περίοδο της κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L7_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην οικονομική κρίση, η οποία επηρέασε σε σημαντικό βαθμό την λειτουργία των επιχειρήσεων και ιδιαίτερα των μικρομεσαίων. Στη συνέχεια, γίνεται λόγος για τις διαφημιστικές δαπάνες στην περίοδο της οικονομικής κρίσης και αναφέρονται τα οφέλη της διαφήμισης για τις επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα γίνεται ανασκόπηση των ερευνών σχετικά με την πορεία των διαφημιστικών δαπανών σε περιόδους οικονομικής ύφεσης. Επίσης, παρουσιάζονται ποσοτικά στοιχεία όσον αφορά τις διαφημιστικές δαπάνες των επιχειρήσεων στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα έρευνας ερωτηματολογίου που διενεργήθηκε σε επιχειρήσεις του νομού Θεσσαλονίκης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Οικονομική ύφεση, Διαφημιστική δαπάνη, Δαπάνες μάρκετινγκ, Ερωτηματολόγιο, Νομός Θεσσαλονίκης, Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ο > Οικονομική κρίση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 21 Feb 2017 11:12
Last Modified: 21 Feb 2017 11:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8542

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top