Καραντουμάνης, Αρίσταρχος Τ. and Κουρτζίδης, Περικλής Χ. (2016) Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR49_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Αρχικά, γίνεται αναφορά στις εισαγωγικές έννοιες του μάρκετινγκ, του μίγματος μάρκετινγκ, και του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, αναλύεται η έννοια του marketing plan (πλάνο μάρκετινγκ), ο σχεδιασμός του και πως αυτό εφαρμόζεται. Τέλος, μελετάται η περίπτωση και παρουσιάζεται το πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας ΙΟΝ Α.Ε.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Σχέδιο μάρκετινγκ, Πλάνο μάρκετινγκ (Μarketing plan), Μίγμα μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ, SWOT ανάλυση, , PEST ανάλυση, ΙΟΝ Α.Ε. (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Ε > Εταιρείες Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 13 Feb 2017 09:19 |
Last Modified: | 13 Feb 2017 09:19 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8511 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |