Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”

Τζαμπάζη, Αικατερίνη Δ. (2016) Σχέδιο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας “PUBLIC”. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR45_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία μελετάται αρχικά, το σχέδιο μάρκετινγκ που μπορεί να εφαρμόσει μια επιχείρηση σε θεωρητικό επίπεδο και στην συνέχεια σε πρακτικό επίπεδο μελετάται το σχέδιο μάρκετινγκ που έχει εφαρμόσει η επιχείρηση PUBLIC.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Σχέδιο μάρκετινγκ, PUBLIC (Μελέτη περίπτωσης), Μάρκετινγκ, Ανταγωνισμός, Ανάλυση
Subjects: Ε > Εταιρείες
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Feb 2017 09:42
Last Modified: 10 Feb 2017 09:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8504

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top