Μάρκετινγκ στα ναυτιλιακά

Μουσερή, Χριστίνα Κ. (2016) Μάρκετινγκ στα ναυτιλιακά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR9_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Αρχικά, γίνεται αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ, παρουσιάζεται η ελληνική ναυτιλιακή πολιτική και η παρούσα κατάσταση της ελληνικής ναυτιλίας. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο ναυτιλιακό μάρκετινγκ, εξετάζονται οι στρατηγικές προώθησης του vαυτιλιακoύ πρoϊόvτoς και τέλος, μελετάται η περίπτωση της Ναυτιλιακής εταιρίας Alpha Tankers S.A.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Ναυτιλιακές επιχειρήσεις - Μάρκετινγκ, Ναυτιλιακό μάρκετινγκ, Ναυτιλιακές εταιρίες, Ελληνική ναυτιλιακή πολιτική, Ναυτιλιακή εταιρία Alpha Tankers S.A. (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Ε > Εμπορική ναυτιλία
Μ > Μάρκετινγκ
Ν > Ναυτιλία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Feb 2017 14:20
Last Modified: 03 Apr 2017 11:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8475

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top