Στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές: η περίπτωση της Venus Growers

Ντιντιλάς, Αναστάσιος Σ. (2015) Στρατηγικές εισόδου σε νέες αγορές: η περίπτωση της Venus Growers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L56_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Αρχικά, περιγράφονται οι θεωρίες της διεθνοποίησης και καθορίζονται οι λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση επιθυμεί να διεθνοποιηθεί. Καταγράφονται όλες οι δυνατές μορφές εισόδου σε μια αγορά του εξωτερικού και αναφέρονται οι αιτίες που καθοδηγούν την απόφαση των Ελλήνων επιχειρηματιών να χαράξουν νέες διαδρομές σε καινούργιες αγορές. Επίσης, παρουσιάζεται η οικονομική και αναπτυξιακή φυσιογνωμία του Νομού Ημαθίας, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή της επιχείρησης «Venus Growers» και το νέο εγχείρημα της στην αγορά της Ινδίας. Τέλος, παρατίθεται ένα ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε από στέλεχος της επιχείρησης με τα συμπεράσματα που προέκυψαν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Venus Growers (Μελέτη περίπτωσης), Παγκοσμιοποίηση, Διεθνοποίηση, Εξωστρέφεια, Τοπική ανάπτυξη, Νομός Ημαθίας
Subjects: Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Oct 2016 08:21
Last Modified: 19 Oct 2016 12:45
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8379

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top