Θυμιανού, Αλεξάνδρα (2001) Αποδοτικότητα των συστημάτων διοίκησης ολικής ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT10_2001.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (9MB) |
Abstract
Ολοένα και περισσότερο σήμερα, γίνεται πλέον αποδεκτό ότι η υψηλή ποιότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών και η σύνδεση τους με την ικανοποίηση του πελάτη, είναι το κλειδί για την επιβίωση οποιασδήποτε επιχείρησης. Η δημιουργία μιας μεγάλης Ενιαίας Αγοράς, η διεθνοποίηση των συναλλαγών καθώς και οι ραγδαίες τεχνολογικές βελτιώσεις, καθιστούν επιτακτική τη δημιουργία ενός νέου σημείου αναφοράς στην ανταγωνιστική δραστηριότητα των επιχειρήσεων. Ως νέα επομένως παράμετρος στις διαμορφωθείσες απαιτήσεις της αγοράς έρχεται να προστεθεί η ποιότητα. Στη σημερινή εποχή οι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται περισσότερο απέναντι στη ποιότητα, την οποία θεωρούν πολύ σημαντικότερη από ότι παλιότερα τη τιμή, ως κριτήριο για την αγορά των διαφόρων αγαθών και υπηρεσιών. Η εποχή στην οποία οι παραγωγοί επέβαλαν τη θέληση τους στους καταναλωτές και προσάρμοζαν την παραγωγή τους ανάλογα με τη δυνατότητα των επιχειρήσεων, αποτελεί πλέον ένα ξεπερασμένο κομμάτι της οικονομικής ιστορίας. Έτσι, οι επιχειρήσεις αναπτύσσουν πλέον μια νέα φιλοσοφία της ποιότητας, αυτή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και για την εφαρμογή της απαιτείται η εγκατάσταση ενός συστήματος ποιότητας σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας της και σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μαυρίδης Δημήτριος |
Uncontrolled Keywords: | ISO 9001 Σειρά Προτύπων, Σύστημα διασφάλισης ποιότητας |
Subjects: | Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας - Πρότυπα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 05 Oct 2016 09:38 |
Last Modified: | 05 Oct 2016 09:38 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8359 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |