Αριστόπουλος, Θεόφιλος (2001) Ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στην ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT7_2001.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Με τη χρήση του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου διευκολύνεται και βελτιώνεται σημαντικά ο αγοραστικός τρόπος των καταναλωτών, μέσω της αυτοματοποίησης όλων των διαδικασιών που διέπουν τα συστατικά του εμπορίου (παραγγελία, αγορά, πώληση, service, εξυπηρέτηση μετά την πώληση), αλλά ταυτόχρονα καταλύεται σταδιακά η προσωπική επαφή μεταξύ των καταναλωτών και των πωλητών. Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα αποτελέσει τον παράγοντα εκείνον, ο οποίος θα συμμετέχει ενεργά και θα έχει τον ηγετικό ρόλο στην προσπάθεια των ελληνικών επιχειρήσεων για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη και την οικονομική τους ευρωστία, τόσο σε εθνική όσο και σε διεθνή εμβέλεια. Όμως, για να καρποφορήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, θα πρέπει πρώτα να έχει προετοιμαστεί κατάλληλα το επιχειρηματικό, κοινωνικό και πολιτικό έδαφος, στο οποίο θα σπαρθεί ο καρπός του.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσούνης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Επιχειρηματικότητα, Ηλεκτρονικές συναλλαγές, Ίντερνετ, Ελληνική οικονομία |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα Ε > Επιχειρήσεις - Οικονομία Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Ο > Οικονομία Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 04 Oct 2016 06:36 |
Last Modified: | 04 Oct 2016 06:36 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8354 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |