Καρέτσου, Χρυσή (2015) Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D56_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (820kB) |
Abstract
Από τη μελέτη του θέματος αυτού, προκύπτουν συμπεράσματα για τον τρόπο που δημιουργούνται τα γυναικεία πρότυπα μέσα από τις διαφημίσεις. Αναφέρεται η τακτική την οποία ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρίες για να χρησιμοποιήσουν την γυναίκα προκειμένου να κερδίσουν το κοινό που επιθυμούν. Επίσης, γίνεται αναφορά στον αντίκτυπο που προκαλεί όλη αυτή η κατάσταση στο γυναικείο φίλο και το γυναικείο κοινό. Είναι ανάγκη λοιπόν να ληφθούν μέτρα όπως: Νομοθετική ρύθμιση για τη διαφήμιση που θα απαγορεύει την εκμετάλλευση του γυναικείου σώματος και των σεξιστικών μηνυμάτων που μειώνουν την αξιοπρέπεια της γυναίκας, να εφαρμοστεί και στα ΜΜΕ η αρχή του gender mainstreaming που έχει θεσμοθετηθεί και στην Ελλάδα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Γυναίκα και διαφήμιση, Διαφημιστικές εταιρίες, Γυναικεία πρότυπα |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Γ > Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 26 Sep 2016 06:42 |
Last Modified: | 26 Sep 2016 06:42 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8343 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |