Στρατηγικές εξαγωγικού marketing: οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στην αγορά της Ιαπωνίας

Παπαθανασίου, Ελισάβετ (2015) Στρατηγικές εξαγωγικού marketing: οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στην αγορά της Ιαπωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D53_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στόχος του εξαγωγικού μάρκετινγκ είναι να προωθούνται εγχώρια παραγόμενα προϊόντα στις αγορές του εξωτερικού. Με τις στρατηγικές του εξαγωγικού μάρκετινγκ διευκολύνονται οι κινήσεις της επιχείρησης ως προς την ένταξη και την προσαρμογή της στις ξένες αγορές. Η ιαπωνική αγορά εξαιτίας της ιδιαίτερης κουλτούρας της χώρας αποτελεί μια δύσκολη όμως και ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα αγορά για τις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες του κόσμου. Το καλό βιοτικό επίπεδο της και οι υψηλοί της μισθοί αποτελούν κίνητρο για πολλές επιχειρήσεις να καταφέρουν να εδραιώσουν εκεί τις πωλήσεις των προϊόντων τους. Εξαίρεση δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν και οι ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών που εδώ και μερικά χρόνια εξάγουν σημαντικές ποσότητες στην Ιαπωνία. Τα προϊόντα που εξάγονται κυρίως είναι ελαιόλαδο, μέλι, κρασί, και γαλακτοκομικά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Στρατηγικός προγραμματισμός, Εξαγωγικό εμπόριο, Μάρκετινγκ επιχειρήσεων, Διεθνές (εξαγωγική) μάρκετινγκ, Στρατηγικές εξαγωγικού μάρκετινγκ, Ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών στην Ιαπωνία
Subjects: Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Sep 2016 06:42
Last Modified: 23 Sep 2016 06:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8339

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top