Μπάτα, Δήμητρα (2015) Η κοινωνική επίδραση του CRM μέσα από τα Business Analytics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D52_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Περιγράφονται ο τρόπος με τον οποίο η επιστήμη των Business Analytics χρησιμοποιείται μέσα στις επιχειρήσεις, η λειτουργία των Social Media και των σύγχρονων πιο διαδεδομένων εργαλείων που χρησιμοποιούνται σε αυτά. Γίνεται αναφορά στην έννοια του Customer Relationship Management (CRM), το πως υλοποιείται αποτελεσματικά, ποια η αρχιτεκτονική του και τα οφέλη για μια επιχείρηση από την εφαρμογή του. Επίσης, γίνεται αναφορά στις διαφορές μεταξύ Social Network Analysis και Social Media Analysis και στη σύγχρονη εξέλιξη του CRM, την κοινωνική ανάλυση (Social Analytics) και αναλύεται η χρήση τους στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Τέλος, γίνεται ανάλυση δεδομένων των Big Data, καθώς παίζουν πρωταρχικό ρόλο στη λήψη των επιχειρησιακών αποφάσεων και στην παρακολούθηση του ανταγωνισμού.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων, Ανάλυση επιχειρήσεων (Business Analytics), Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media), Social network analysis (SNA), Κοινωνική ανάλυση (Social Analytics), Big Data |
Subjects: | C > CRM (Customer relationship management) Ε > Επιχειρήσεις Π > Πελατειακές σχέσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 22 Sep 2016 11:06 |
Last Modified: | 22 Sep 2016 11:07 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8338 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |