Πανωργιά, Αικατερίνη (2015) Η στρατηγική ανάπτυξης και η προοπτική μελλοντικής επέκτασης του Ομίλου Μασούτη Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D44_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Αναλύεται το εξωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης και γίνεται αναφορά του μάκρο και μίκρο περιβάλλοντος και της SWOT. Ακόμη, αναφέρεται το πρότυπο μοντέλο των 5 δυνάμεων του Porter και εξετάζεται το εσωτερικό περιβάλλον, η αποτίμηση δυνητικής απόδοσης πόρων και ικανοτήτων καθώς και η αλυσίδα αξίας. Ακόμη, γίνεται εξέταση της στρατηγικής του Ομίλου Μασούτη, τόσο για την ανάπτυξή του, όσο και για τις προοπτικές επέκτασής του σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, την ιστορία του, τις εγκαταστάσεις τις οποίες διαθέτει, τονίζοντας το κέντρο αποθήκευσης και διανομής που διαθέτει στο Καβαλάρι. Γνωστοποιείται η εταιρική κοινωνική ευθύνη της εταιρίας, οι σχέσεις που έχει δημιουργήσει με τους εργαζόμενους, η επικοινωνία με τους καταναλωτές, αναλύονται ο ισολογισμός, τα οικονομικά στοιχεία του ομίλου και εξετάζονται οι αριθμοδείκτες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Σούπερ Μάρκετ Μασούτης (Μελέτη περίπτωσης), Αριθμοδείκτες, SWOT, Οικονομικά στοιχεία |
Subjects: | Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 21 Sep 2016 10:04 |
Last Modified: | 21 Sep 2016 10:04 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8331 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |