Μπαντούνου, Ευσταθία (2006) Η ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών και των Logistics στην χώρα μας και η περίπτωση της Βορείου Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT83_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Στις σημερινές διεθνείς επιχειρηματικές συνθήκες η σωστή λειτουργία των Logistics σε μια επιχείρηση είναι στρατηγικής σημασίας, όχι μόνο για την ανταγωνιστικότητα της αλλά και για τη δημιουργία μιας θετικής εικόνας στην αγορά.Έτσι μπορούμε να πούμε ότι: 1. Τα Logistics και κυρίως ο τομέας της φυσικής διανομής, είναι από τους κρισιμότερους τομείς για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. 2. Το logistics management είναι μια επιστήμη, είναι όμως και ένα επάγγελμα χρήσιμο και απαραίτητο, είναι μέρος της παραγωγικής διαδικασίας και γι' αυτό χρειάζεται να επιμορφωθούν στελέχη που με τις γνώσεις τους θα εκτελούν με επιτυχία τις εργασίες και λειτουργίες του logistics management στην επιχείρηση που τους απασχολεί. 3. Για να θεωρηθεί ένα σύστημα logistics πετυχημένο και αποδοτικό, πρέπει να επιδιώκει να βρίσκεται το σωστό προϊόν, στη σωστή ποσότητα, στο σωστό τόπο, στο σωστό χρόνο, στην ώρα του, με το σωστό κόστος. 4. Η υιοθέτηση και εισαγωγή του logistics management στην επιχείρηση, εμποδίζεται από την ήδη υπάρχουσα διάρθρωση στην επιχείρηση. 5. Η φυσική διανομή αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες συνιστώσες κόστους Logistics, ιδιαίτερα για τη χώρα μας, λόγω της κατάστασης των οδικών υποδομών και κυκλοφοριακών συνθηκών. 6. Η αποτελεσματική διοίκηση της φυσικής διανομής (βελτιωμένη δρομολόγηση, χρήση αξιόπιστων συνεργατών third party), ενδέχεται να αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία μιας επιχείρησης, χωρίς να απαιτούνται επενδύσεις σε τομείς όπως η παραγωγή, δίκτυα πωλήσεων, διαφήμιση κ.τ.λ. 7. Οι επιχειρήσεις αναθέτουν μέρος ή το σύνολο των δραστηριοτήτων του κυκλώματος logistics σε εξειδικευμένες εταιρίες Third party έτσι ώστε να εξαλείψουν τα σταθερά τους έξοδα και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα τους. 8. Η δημιουργία ενός εμπορευματικού κέντρου με έδρα την Θεσσαλονίκη θα δώσει πνοή. 9. Η σχέση logistics και marketing δεν πρέπει να είναι σχέση ανταγωνισμού ούτε σχέση υποκατάστασης αλλά σχέση αμοιβαίας αναγνώρισης και συνεργασίας ώστε να μην οδηγείται η επιχείρηση σε κατασπατάληση πόρων. 1 Ο. Σήμερα η παγκοσμιοποίηση των αγορών και η ένταση του ανταγωνισμού σε όλους τους κλάδους, απαιτεί την παροχή υψηλότερου επιπέδου εξυπηρέτησης στον πελάτη με το μικρότερο δυνατό κόστος. Η επίτευξη των στόχων αυτών αποτελεί προϋπόθεση επιβίωσης και μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα από την αποτελεσματική διοίκηση των Logistics.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Logistics management, Διοίκηση φυσικής διανομής, Επιχειρήσεις, Παραγωγή, Δίκτυα πωλήσεων |
Subjects: | Ε > Εφοδιαστική αλυσίδα Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 21 Sep 2016 06:54 |
Last Modified: | 21 Sep 2016 07:41 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8326 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |