Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η αγορά λιανεμπορίου

Χατζηθεοδώρου, Γεώργιος (2015) Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η αγορά λιανεμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D43_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο λιανικής πώλησης των Σούπερ Μάρκετ, η ιστορική εξέλιξή τους, οι προκλήσεις και τα προβλήματά τους. Παρόλο, που τα παγκόσμια δεδομένα αλλάζουν συνεχώς λόγω των μεγάλων συγχωνεύσεων και εξαγορών από μεγάλες εταιρίες, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη καταφέρνουν να αποτελούν βασικό πυλώνα ανάπτυξης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), Super market
Subjects: Λ > Λιανικό εμπόριο
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 20 Sep 2016 07:43
Last Modified: 20 Sep 2016 07:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8324

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top