Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα

Χαλίτσιος, Ιωάννης (2016) Πολιτικό μάρκετινγκ: διερεύνηση της «εικόνας» των αρχηγών των πολιτικών κομμάτων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC58_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το περιεχόμενο αυτής της πτυχιακής εργασίας προσπαθεί να μελετήσει την έννοια του πολιτικού μάρκετινγκ, την έννοια της πολιτικής εικόνας καθώς επίσης την σχέση των ερωτώμενων με την πολιτική και την άποψή τους για την εικόνα του κυρίου Κυριάκου Μητσοτάκη και του κυρίου Αλέξη Τσίπρα. Η έρευνα διεξήχθη στο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Τεχνολογικού Τομέα (Τ.Ε.Ι Λάρισας) στις 25 Φεβρουαρίου 2016 σε ένα δείγμα 200 ατόμων. Για να υπολογισθούν και να βρεθούν τα αποτελέσματα της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS statistics 17.0. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η πλειοψηφία των φοιτητών ενημερώνεται για την πολιτική περισσότερο από τα social media. Όσο αφορά την εκλογική τους συμπεριφορά οι φοιτητές ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές και σύμφωνα με τα αποτελέσματα η πλειονότητα των φοιτητών στην ερώτηση σχετικά με το τι ψήφισαν στις προηγούμενες εκλογές δήλωσε «άλλο» ανάμεσα στον Ευάγγελο Μεϊμεράκη και Αλέξη Τσίπρα. Επίσης, στην ερώτηση σχετικά με το αν θα ψήφιζαν Κυριάκο Μητσοτάκη ή Αλέξη Τσίπρα σε περίπτωση που την επόμενη Κυριακή διεξαγόντουσαν εκλογές το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος απάντησε «άλλο». Παρόμοια και στην ερώτηση σχετικά με το αν η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού θα ψήφιζε στις επόμενες εκλογές Κυριάκο Μητσοτάκη ή Αλέξη Τσίπρα, η πλειοψηφία των φοιτητών δήλωσε «άλλο». Αναφορικά με την πολιτική ιδεολογία, το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών δήλωσε που τους εκφράζει το «κέντρο». Σχετικά με την σύγκριση της εικόνας των πολιτικών, ο Αλέξης Τσίπρας εμφανίζεται να έχει καλύτερη εικόνα από αυτή του Κυριάκου Μητσοτάκη και συγκεκριμένα στα χαρακτηριστικά: Φιλικός, ευχάριστος, καθησυχαστικός, ειλικρινής, νέος, άνετος πρωτοπόρος, εξωστρεφής, ηγετικός, γοητευτικός, κομψός, εξευγενισμένος, απλός.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Πολιτικό μάρκετινγκ, Ελληνικές εκλογές, Πολιτικά κόμματα, Μείγμα μάρκετινγκ, Πολιτική εικόνα, Προσωπικά χαρακτηριστικά πολιτικού υποψηφίου
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πολιτική
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 06 Sep 2016 08:52
Last Modified: 06 Sep 2016 08:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8289

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top