Παπαστερίου, Ελπίδα (2016) Event management και δημόσιες σχέσεις. Η περίπτωση των συνεδρίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC44_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής είναι μια ανάλυση για τα events τα οποία πάντα έπαιζαν έναν σημαντικό ρόλο στην ανθρώπινη κοινωνία. από πολλές απόψεις και μια ανάλυση για το συνεδριακό σχεδιασμό στο δημόσιο ή και στον ιδιωτικό τομέα με τη σωστή χρήση των δημοσιων σχέσεων. Τα σύγχρονα events έχουν κεντρική θέση στην κουλτούρα των ανθρώπων και δεν διαφέρουν πολύ από τις αντίστοιχες στην αρχαιότητα, ειδικά από την άποψη ότι αναζωογονούν την καθημερινότητα. Παρατηρείται παράλληλα ότι η ανάπτυξη των κοινωνιών, η αυξανόμενη γνώση και τεχνολογία, συχνά οδηγεί σε περισσότερες προσδοκίες από τα σύγχρονα events - συνέδρια. Στο πρώτο κεφάλαιο, μέσα από την παρουσίαση βιβλιογραφικών πηγών γίνεται αναφορά, τι ακριβώς είναι το event management ή στα ελληνικά η διοίκηση εκδηλώσεων. Γίνεται μία προσπάθεια κατηγοριοποίησης και παρουσίασης της αγοράς των events καθώς και των τάσεων που επικρατούν στις άλλες χώρες. Στο δεύτερο κεφάλαιο μετά λοιπόν από την πλήρη κατανόηση του όρου, παρουσιάζεται η σχέση των business events με τις δημόσιες σχέσεις, με πλήρη ανάλυση των στόχων και των λειτουργιών των δημοσίων σχέσεων. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στα πιο συγκεκριμένα στα business events και στις πιθανές μορφές τους. Ακολούθως με το τέταρτο κεφάλαιο γίνεται η ολοκλήρωση του θεωρητικού μέρους με την αναφορά στην περίπτωση των συνεδρίων όπου παρουσιάζονται και αναλύονται τα οφέλη από τη διοργάνωση ενός συνεδρίου καθώς και το πλήρες πλάνο ενεργειών που ακολουθείται. Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει την μεθοδολογία της έρευνας με αναφορά στη μέθοδο, το ερευνητικό εργαλείο, το δείγμα και τον τρόπο διεξαγωγής της. Συγκεκριμένα, για τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν στο μεγαλύτερο βαθμό την απόφαση των εταιριών κατά την επιλογή εταιρίας οργάνωσης επαγγελματικών εκδηλώσεων, χρησιμοποιήθηκε ποσοτική έρευνα και η διεξαγωγή της έγινε με την χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 23 επιχειρήσεων που έχουν πραγματοποιήσει κάποιο business events τα τελευταία 2 έτη. Τέλος το κεφάλαιο έξι παρουσιάζει τα συμπεράσματα της έρευνας πρωτογενών στοιχείων καθώς και κάποιες επιπλέον προτάσεις που σχηματίστηκαν. Μεταξύ άλλων τα ευρήματα της έρευνας πρωτογενών στοιχείων έδειξαν ότι ως πιο σημαντικοί παράγοντες επιλογής κρίθηκαν η τιμή, η ποιότητα εξυπηρέτησης και οι τεχνικές και οργανωτικές ικανότητες ενώ ως λιγότερο σημαντικοί, η γεωγραφική συμβατότητα και το επίπεδο δημιουργικότητας της εταιρίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Business events, Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων, Συνέδρια |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις E > Events management |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Jul 2016 12:16 |
Last Modified: | 14 Jul 2016 12:29 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8274 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |