Ψαρράς, Νικόλαος and Κεχαγιόγλου, Γεώργιος (2016) Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC14_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της αξίας της επωνυμίας (Brand – name) των ποδοσφαιρικών ομάδων ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκός. Η μελέτη αποσκοπεί στο να παρουσιάσει τα χαρακτηριστικά του Brand – name και την επίδραση του στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Στη συνέχεια η μελέτη εστιάζει στο αθλητικό μάρκετινγκ όπου παρουσιάζονται στοιχεία που αφορούν την αξία του μάρκετινγκ στο χώρο του αθλητισμού. Στη συνέχεια η μελέτη αποσκοπεί στην καταγραφή των χαρακτηριστικών της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων της προσωπικής έρευνας. Τέλος, ο σκοπός της μελέτης περιστρέφεται γύρω από τις προτάσεις σε στελέχη του μάρκετινγκ και καταγράφονται τα συμπεράσματα, οι περιορισμοί της έρευνας και οι προτάσεις για μελλοντικές μελέτες. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε αφορά την πρωτογενή, αλλά και την δευτερογενή μέθοδο. Πιο αναλυτικά, η πρωτογενής έρευνα είναι ποσοτική, καθώς πραγματοποιείται μία ανάλυση των αποτελεσμάτων της προσωπικής έρευνας δείγματος 150 ατόμων. Η δευτερογενής έρευνα αφορά στην εύρεση του θεωρητικού πλαισίου, μέσα από την έντυπη και διαδικτυακή αρθρογραφία. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν είναι ότι η πλειονότητα των ερωτώμενων ανέφερε ότι πηγαίνει στο γήπεδο από 0-5 φορές το χρόνο. Επιπλέον, οι ερωτώμενοι συμφώνησαν ότι οι αγώνες της αγαπημένης τους ομάδας είναι συναρπαστικοί, καλοί, ότι θέλουν να κερδίζει η ομάδα τους και ότι τους αρέσει η φανέλα της ομάδας τους. Ακόμα, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι η αγαπημένη τους ομάδα έχει υψηλό ρεκόρ στο πρωτάθλημα και ότι βοηθάει να βελτιωθεί η εικόνα της χώρας τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Επωνυμία, Εμπορικό σήμα, Συμπεριφορά καταναλωτών, Αθλητικό μάρκετινγκ, Αξία, ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός |
Subjects: | Α > Αθλητισμός Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Μ > Μάρκετινγκ Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 29 Jun 2016 06:55 |
Last Modified: | 29 Jun 2016 06:55 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8236 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |