Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη

Γιανναδάκη, Μαρία Ε. (2015) Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC11_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (909kB)

Abstract

Το διαδίκτυο αποτελεί το σημαντικότερο εργαλείο μάρκετινγκ για την προβολή και διαφήμιση των τουριστικών επιχειρήσεων. Τα πλεονεκτήματα της χρήσης του διαδικτύου είναι ο πολυμεσικός τρόπος προβολής των επιχειρήσεων, η πληθώρα διαφημιστικού υλικού και η διαδραστικότητα στην επικοινωνία. Με τον πλούτο της διαδικτυακής προβολής οι επιχειρήσεις έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα να ανταγωνίζονται σε διεθνές επίπεδο για την επίτευξη ισχυρών μακροπρόθεσμων στόχων και ευκαιριών. Προκειμένου να επιτευχθεί αποτελεσματικά η διαδικτυακή προβολή απαιτείται συνδυαστικά τόσο η συμβολή της έρευνας όσο και η αξιοποίηση των διαδικτυακών εφαρμογών. Σε αυτό το σημείο κρίνεται απαραίτητα η πληροφορική εκπαίδευση των εργαζομένων η οποία θα προσφέρει ενιαίο συντονισμό και οργάνωση έτσι ώστε να προβληθούν ορθά οι τουριστικές επιχειρήσεις στην Κρήτη μέσω της χρήσης του διαδικτύου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μυλωνά Ιφιγένεια
Uncontrolled Keywords: Προβολή, Διαφήμιση, Διαδικτυακή επικοινωνία
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 28 Jun 2016 10:46
Last Modified: 28 Jun 2016 10:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8232

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top