Καπώνη, Παναγιώτα (2016) Η εκμετάλλευση των αγορών μέσω facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC9_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η κοινωνία της πληροφορίας, των δικτύων και του Internet έχει αλλάξει πλέον τη ζωή όλων. Η εξέλιξη των εφαρμογών της πληροφορικής, έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις κάθε είδους, αλλά και κάθε επιχειρηματία και εργαζόμενο να εγκαταλείψει τις παραδοσιακές μεθόδους και να υιοθέτηση τις σύγχρονες εξελιγμένες εφαρμογές. Η παρακάτω εργασία πραγματεύεται τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και πιο συγκεκριμένα την περίπτωση του Facebook, πώς έχει επηρεάσει τη καταναλωτική συμπεριφορά μέσω των εργαλείων του marketing και το πώς μπορεί να πέσει θύμα εκμετάλλευσης ένας καταναλωτής μέσα από αυτές τις αγορές. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Μάρκετινγκ έχει διευκολύνει τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές με τη μείωση δαπανών για συναλλαγές, τη σύντομη εξυπηρέτηση πελατών και τις αγορές ανά πάσα στιγμή μέσω του διαδικτύου, όμως όλα αυτά δεν πάει να κρύβουν κινδύνους εκμετάλλευσης προς τον ίδιο τον αγοραστή. Δύο σημαντικές εφαρμογές που έχουν φέρει αλλαγές στα πλαίσια της επιχειρηματικότητας σήμερα είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Electronic Commerce) και το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ μέσω των Κοινωνικών Δικτύων (Social Media) και πιο συγκεκριμένα οι αγορές μέσω του Facebook όπου αναφέρετε στο πρώτο κεφάλαιο. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο Facebook. Που όπως γνωρίζουμε είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στο κόσμο όπου όχι μόνο μπορεί κάποιος να επικοινωνεί αλλά και να ψωνίζει. Στην παρούσα εργασία θα δούμε τον τρόπο πώλησης και αγοράς μέσω του Facebook και πώς αυτές οι αγορές μπορούν να παρασύρουν έναν καταναλωτή. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ήταν ποσοτική και τα αποτελέσματα που διεξήχθησαν είναι αρκετά σημαντικά. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από 180 συμμετέχοντες και τα συμπέρασμα που προκύπτουν είναι αρκετά. Το σημαντικότερο που συμπεραίνεται είναι ότι οι περισσότεροι δεν εμπιστεύονται τις αγορές μέσω του Facebook και αυτοί που έχουν αγοράσει μέσω Facebook και έμειναν δυσαρεστημένοι ήταν λόγω μη ποιοτικών προϊόντων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωνσταντινόπουλος Πέτρος |
Uncontrolled Keywords: | Electronic commerce, Social media, Facebook, Ηλεκτρονικές αγορές, Αγορές μέσω διαδικτύου, Συμπεριφορά καταναλωτή |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 27 Jun 2016 10:18 |
Last Modified: | 27 Jun 2016 10:18 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8230 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |