Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός

Μουσαηλίδου, Παρθένα Ι. (2016) Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D13_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Δίνονται στατιστικά στοιχεία αφίξεων τουριστών, παρουσιάζεται ο προγραμματισμός των αφίξεων για το 2016 και γίνεται αναφορά στην ιστορική εξέλιξη του τουρισμού από την αρχαιότητα, τις μορφές τουρισμού, τον ορισμό της έννοιας και τους βασικούς φορείς ανάπτυξής του στην Ελλάδα. Ακόμη, παρουσιάζεται η Θεσσαλονίκη, όσον αφορά την γεωγραφική της θέση, την ιστορία της και γίνεται αναφορά στον αστικό τουρισμό, στο branding, αλλά και στο city branding. Επίσης, αναλύονται, η εφαρμογή του city branding στη πόλη της Θεσσαλονίκης μέσω της Κοινοπραξίας «Thessaloniki City Branding», τα είδη τουρισμού που ελκύουν τους τουρίστες στη πόλη και την σημαντικότητα του σχεδιασμού για την προώθηση ενός τουριστικού προορισμού. Τέλος, αναφέρονται η συμβολή και οι δράσεις των φορέων τουρισμού, τα δυνατά και αδύναμα σημεία της Θεσσαλονίκης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Thessaloniki City Branding, Θεσσαλονίκη (Τουριστικός προορισμός), Αστικός τουρισμός, Τουριστική προβολή
Subjects: Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jun 2016 09:29
Last Modified: 15 Jun 2016 09:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8204

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top