Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Πολίτου, Γεωργία Π. (2016) Τραπεζικό marketing και οι αντιλήψεις σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D7_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Μελετάται πως το μάρκετινγκ εφαρμόζεται στον τραπεζικό κλάδο και αν σε περιόδους οικονομικής ύφεσης οι στρατηγικές μεταβάλλονται στο πλαίσιο τής καταναλωτικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα, παρατίθενται οι ορισμοί για το τραπεζικό μάρκετινγκ και γίνεται λόγος για το μείγμα μάρκετινγκ, τα συστατικά του και τον ρόλο που παίζει η ικανοποίηση του πελάτη στην σχεδίαση των στρατηγικών μάρκετινγκ. Επίσης, γίνεται ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο και δίνονται οι βασικοί ορισμοί που σχετίζονται με την συμπεριφορά καταναλωτή, ενώ μελετώνται οι έρευνες που έγιναν σχετικά με το πώς αυτή μεταβάλλεται σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και το πώς εν συνεχεία η μεταβολή αυτή επηρεάζει με την σειρά της την τακτική μάρκετινγκ που ακολουθεί η εκάστοτε τράπεζα. Τέλος, αναφέρονται τα αποτελέσματα της έρευνας από δείγμα 97 ατόμων, τραπεζικών καταναλωτών στον νομό Θεσσαλονίκης στις 4 συστηματικές τράπεζες της Ελλάδας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Μείγμα μάρκετινγκ τραπεζών, Συμπεριφορά καταναλωτή στα τραπεζικά προϊόντα, Ερωτηματολόγιο, Τραπεζικό μάρκετινγκ και οικονομική κρίση, Στρατηγικό μάρκετινγκ
Subjects: Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jun 2016 07:24
Last Modified: 15 Jun 2016 07:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8202

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top