Στρατηγικές Μάρκετινγκ των ελληνικών εταιριών των αλκοολούχων ποτών. Μελέτη περίπτωσης: εταιρεία SKINOS

Πασχαλίδης, Νικόλαος (2015) Στρατηγικές Μάρκετινγκ των ελληνικών εταιριών των αλκοολούχων ποτών. Μελέτη περίπτωσης: εταιρεία SKINOS. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT8_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (717kB)

Abstract

Σήμερα, οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, η διασύνδεση των οικονομιών, των αγορών και των κλάδων αποτελούν μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, απαιτώντας σημαντικές προσπάθειες για συνεχή προσαρμογή στα νέα δεδομένα ενώ ταυτόχρονα, τους ωθεί να δραστηριοποιηθούν σε αγορές εκτός των εθνικών τους συνόρων. Σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η μελέτη και ανάλυση των σύγχρονων προσεγγίσεων του διεθνούς μάρκετινγκ και της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και παράλληλα, η στρατηγικές εισόδου των επιχειρήσεων και ων οργανισμών στις διεθνείς αγορές, με στόχο την επίτευξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων και την αύξηση της αποδοτικότητας μιας επιχείρησης. Στα πλαίσια αυτά, επιλέχθηκε ως μελέτη περίπτωσης μία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, η εταιρεία SKINOS. Αρχικά πραγματοποιείται η παρουσίαση της εταιρείας και διερευνάται η παρούσα κατάσταση και παράλληλα, μελετάται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, αλλά και η στρατηγική τμηματοποίησης που μέχρι σήμερα ακολουθεί η επιχείρηση. Στη συνέχεια, μελετώνται οι στρατηγικές μάρκετινγκ για διεθνείς αγορές και δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διεθνοποίηση της υπό μελέτης επιχείρησης, στα κίνητρα, αλλά και στα πλεονεκτήματα που έχουν προκύψει από τη στρατηγική που ακολουθεί για την δραστηριοποίησή της στις διεθνείς αγορές. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη μελέτη του διεθνούς μίγματος μάρκετινγκ που αναπτύσσεται από την υπό μελέτη εταιρεία, αλλά και την παράθεση γενικών συμπερασμάτων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Αλκοολούχα πολλά, Τεχνικές μάρκετινγκ, Προώθηση προϊόντων, Εξαγωγικές επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Π > Ποτά
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 Jun 2016 11:42
Last Modified: 09 Jun 2016 11:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8186

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top