Μάρκετινγκ τραπεζών: η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας

Τσίμα, Βασιλική (2015) Μάρκετινγκ τραπεζών: η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC189_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να καταδειχθεί αρχικά ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα διάφορα εργαλεία του μάρκετινγκ από την Εθνική Τράπεζα για την προώθηση της εταιρικής της εικόνας στο ευρύτερο κοινό. Στη συνέχεια θα αναλυθεί ο τρόπος που αξιοποιούνται τα ίδια εργαλεία προκειμένου να διαδοθεί η χρήση του Internet Banking στην ελληνική αγορά, το οποίο αποτελεί έναν εναλλακτικό τρόπο διενέργειας τραπεζικών συναλλαγών που προσφέρει πολλαπλά οφέλη τόσο στην τράπεζα όσο και στο χρήστη. Για τις ανάγκες της εργασίας θα γίνει αρχικά μια αναφορά στη σχετική θεωρία των αρχών του μάρκετινγκ και στα στοιχεία που αποτελούν το μίγμα μάρκετινγκ των υπηρεσιών, προκειμένου να καταδειχθεί ο τρόπος που αυτό διαφοροποιείται από το μάρκετινγκ των προϊόντων προκειμένου να είναι και πρακτικά εφαρμόσιμο στον τραπεζικό τομέα. Στη συνέχεια αναλύεται ο τρόπος που τα στοιχεία που αναφέρονται στο θεωρητικό μέρος της εργασίας εφαρμόζονται στην πράξη από την τράπεζα. Τα στοιχεία που παρουσιάζονται στο μέρος αυτό της εργασίας συνελλέγησαν από τα αρμόδια κατά περίπτωση τμήματα της τράπεζας και διασταυρώθηκαν, όπου αυτό ήταν δυνατόν, με άλλες ηλεκτρονικές πηγές. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας και καταδεικνύεται η σημαντικότητα της σωστής διαχείρισης του νέου αυτού καναλιού διανομής τραπεζικών υπηρεσιών, του οποίου η χρήση βρίσκεται σε διαρκή ανάπτυξη, προκειμένου να μπορέσει η τράπεζα να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ υπηρεσιών, Τραπεζικό μάρκετινγκ, Εθνική Τράπεζα, Internet banking.
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Mar 2016 13:06
Last Modified: 22 Mar 2016 13:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7957

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top