Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ

Βαλιάκου, Κακίτσα and Ζαχάρη, Παρασκευή (2015) Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC171_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Αντικείμενο της μελέτης αρχικά, είναι η κατανόηση των εννοιών του place branding (διαχείριση επωνυμίας τόπου, του τουρισμού και της διαφήμισης ενός τόπου. Η ανάλυση των στρατηγικών ανάπτυξης που ακολουθούνται σε κάθε έννοια ξεχωριστά αναλύονται στα επιμέρους κεφάλαια της έρευνας. Πιο συγκεκριμένα, η ανάπτυξη των στρατηγικών του branding για μία χώρα, στοχεύει στην ανάδειξη των κύριων χαρακτηριστικών της, ώστε να γίνει ελκυστικό μέρος για το στοχευμένο κοινό. Απαντά στα ερωτήματα που γεννούνται για το πώς συμβάλει το place branding στην τουριστική ανάπτυξη μιας περιοχής, καθώς επίσης και πως προβάλλει το τουριστικό του προϊόν με επιτυχία στο παγκόσμιο επίπεδο. Στο δεύτερο κομμάτι της έρευνάς μας, γίνεται ανάλυση, για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος και πως αυτό έχει εξελιχθεί στο πέρασμα των χρόνων. Επίσης γίνεται αναφορά, στον κύκλο ζωής ενός τουριστικού προϊόντος, στο ρόλο που παίζει η διαφήμιση στον τουρισμό, καθώς και η σωστή επιλογή του διαφημιστικού μηνύματος, αφού είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι στην προώθηση της εικόνας μιας χώρας τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Στη συνέχεια, παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας, η οποία στηρίζεται σε δευτερογενή ποιοτικά στοιχεία και αναλύει την πορεία του Ελληνικού τουρισμού σε διεθνές επίπεδο και σε σύγκριση με τις ανταγωνίστριες χώρες. Ειδικότερα γίνεται συγκέντρωση και αξιολόγηση των διαθέσιμων στοιχείων για την Ελληνική τουριστική κίνηση, και διαμορφώνει μία αντικειμενική εικόνα για την εξέλιξη του τουρισμού στην Ελλάδα και διεθνώς. Τέλος, με δεδομένο ότι οι τόποι βρίσκονται σε συνεχή διεθνή ανταγωνισμό, και οι αγορές εφαρμόζουν όλο και περισσότερες τεχνικές ανάπτυξης με συνεχώς αυξανόμενο ρυθμό, στο τελευταίο κεφάλαιο προτείνονται ορισμένες προοπτικές οι οποίες ίσως βοηθήσουν στην μετέπειτα εξέλιξη του Ελληνικού προϊόντος στη διεθνή τουριστική αγορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, Ε.Ο.Τ., Τουριστική προβολή, Ελλάδα
Subjects: Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο
Τ > Τουριστική πολιτική
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Mar 2016 11:08
Last Modified: 16 Mar 2016 11:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7922

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top