Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Πως διαφέρουν και που συνεργάζονται

Χατζηιωάννου, Ειρήνη and Ευθυμιάδου, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Πως διαφέρουν και που συνεργάζονται. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC140_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στόχος της εργασίας είναι να αναλυθούν όσο το δυνατόν βαθύτερα οι δυο κλάδοι, το Marketing και οι Δημόσιες Σχέσεις και να επισημανθούν τα πιο σημαντικά κομμάτια τους. Επιπλέον βασικός στόχος είναι να βρεθούν οι βασικές ομοιότητες και διαφορές και πως αυτά τα δυο τμήματα μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους για να επιτύχουν το βέλτιστο αποτέλεσμα κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Μέσω αυτής της μελέτης είναι δυνατόν να επιτευχθεί η γνωστοποίηση περισσότερων στοιχείων αυτών των δυο κλάδων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αλβανός Ραϋμόνδος
Uncontrolled Keywords: Επιχειρησιακή επικοινωνία, Διαδικτυακή επικοινωνία, Σχέσεις δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Mar 2016 12:11
Last Modified: 16 Mar 2016 07:11
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7884

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top