Ζευγίτης, Γεράσιμος Α. (2015) Αναπτυξιακές στρατηγικές καινοτόμων μικρομεσαίων επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L1_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (477kB) |
Abstract
Αναλύεται η έννοια της επιχειρησιακής στρατηγικής, τα είδη της επιχειρησιακής στρατηγικής, οι τρόποι στρατηγικής ανάπτυξης και γίνεται αναφορά στις στρατηγικές συμμαχίες. Αναφέρονται οι βασικές αρχές της θεωρίας της πολυπλοκότητας και πως συνδέεται με την στρατηγική των μικρομεσαίων επιχειρήσεων σύμφωνα με την ανάλυση των Boulton & Allen (2007) και αναλύεται η στρατηγική διοίκησή τους. Παρουσιάζεται η σημασία του στρατηγικού management - μάρκετινγκ, γίνεται ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης (S.W.O.T) και αναλύεται η έννοια, η διαδικασία και τα μοντέλα καινοτομίας. Τέλος, αναλύονται οι στρατηγικές καινοτομίας, η μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και γίνεται αναφορά στην διαμόρφωση ολοκληρωμένης στρατηγικής ανάπτυξης καινοτόμων μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε περιβάλλον κρίσης και αβεβαιότητας
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Καινοτόμες επιχειρήσεις, Στρατηγική επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ επιχειρήσεων, Στρατηγικό μάνατζμεντ |
Subjects: | Κ > Καινοτομία (επιχείρηση) Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Mar 2016 12:36 |
Last Modified: | 19 Oct 2016 12:52 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7874 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |