Παπαδόπουλος, Βασίλειος Θ. (2015) Στρατηγική marketing σε επιχείρηση οργανοποιίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
MBA34_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (929kB) |
Abstract
Το Μάρκετινγκ πλαν της επιχείρησης με την επωνυμία "Κοκκίμελον" για το 2015 αφορά στην κατασκευή ποντιακής λύρας και στην επισκευή κάποιων έγχορδων οργάνων. Στη βάση εκτεταμένης οικονομικής καθώς και SWOT ανάλυσης προτείνεται αναπτυξιακή στρατηγική ισχυροποίησης με βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα. Στοχεύεται η αύξηση των πωλήσεων με την προϋπόθεση της έμφασης στις λειτουργίες μάρκετινγκ αλλά και της επέκτασης στο λιανεμπόριο και στις εξαγωγές καθώς και ενός δημιουργικού και αποτελεσματικού μίγματος προώθησης, το οποίο θα στοχεύει στην άνοδο της αναγνωρισιμότητας και στην ισχυροποίηση της επωνυμίας.
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Corporate Creators: | Πατσίκας Στέλιος |
Uncontrolled Keywords: | Στρατηγικός σχεδιασμός, Μάρκετινγκ, Marketing, Swot analysis, Ανταγωνιστικότητα, Ανταγωνισμός επιχειρήσεων, Marketing plan, Social media marketing, Word of mouth επικοινωνία |
Subjects: | Α > Ανταγωνιστικότητα Ε > Επικοινωνία Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός |
Divisions: | Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 05 Nov 2015 11:59 |
Last Modified: | 05 Nov 2015 12:01 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7771 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |