Γατσούρα, Αθανασία (2015) Τα recommendation συστήματα και η εφαρμογή τους από την Amazon.com. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT57_2004 .pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μπορούσε να οριστεί σαν ένα σύνολο επιχειρηματικών στρατηγικών που μπορούν να υποστηρίζουν τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας και συγκεκριμένες επιχειρηματικές πρακτικές, οι οποίες επιτρέπουν μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών, τη διεκπεραίωση εμπορικών διαδικασιών με ηλεκτρονικά μέσα. Οι εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αφορούν προϊόντα και υπηρεσίες παραδοσιακές δραστηριότητες και νέες δραστηριότητες. Τόσο οι καταναλωτές όσο και οι εταιρείες αποκομίζουν σημαντικά οφέλη από το Ηλεκτρονικό Εμπόριο ενώ παράλληλα αρκετά εμπόδια εμφανίζονται στο προσκήνιο και καθυστερούν την ευρύτερη εξάπλωσή του. Οι επιχειρήσεις πρέπει να αξιοποιήσουν σωστά τις ευκαιρίες και τους κινδύνους πριν υιοθετήσουν το Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Βέβαια είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ένας μεγάλος αριθμός από ηλεκτρονικά καταστήματα λειτουργούν στο Web. Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες-πελάτες να επιλέξουν προϊόντα και υπηρεσίες μέσα από μια μεγάλη ποικιλία. Με την αύξηση όμως των προσφερόμενων επιλογών, αυξάνει παράλληλα και ο φόρτος που απαιτείται από το χρήστη για να επιλέξει τα προϊόντα που ταιριάζουν με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του. Η λύση είναι η σωστή παρουσίαση των προϊόντων που γίνετε με τη βοήθεια διαφόρων συστημάτων όπως recommendation συστήματα τα οποία χρησιμοποιούνται για να προτείνουν προϊόντα που βασίζονται στις μεγαλύτερες συνολικές πωλήσεις του site, στα δημογραφικά δεδομένα του πελάτη και στην ανάλυση της προηγούμενης αγοραστικής συμπεριφοράς του πελάτη σαν μια πρόβλεψη της μελλοντικής συμπεριφοράς κ.τ.λ. Κορυφαίο παράδειγμα επιχείρηση είναι η Amazon το παγκόσμιο βιβλιοπωλείο με τους περισσότερους τίτλους στο κόσμο, το οποίο εφαρμόζει μορφές recommendation συστημάτων οι οποίες περιλαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων στους πελάτες, συνόψιση απόψεων μιας κοινότητας, παροχής κριτικών πάνω στα προϊόντα από μέλη μιας κοινότητας ενώ παράλληλα εγκλωβίζει τον πελάτη, προσφέροντάς του αξία μέσω πρωτότυπων καινοτόμων υπηρεσιών. Έχει διασφαλίσει μία υψηλού βαθμού εμπιστοσύνη των πελατών και έχει επανάσταση στο χώρο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σινάτκας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Amazon, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Recommendation συστήματα,Επιχειρησιακή στρατηγική. |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 08 Oct 2015 10:24 |
Last Modified: | 08 Oct 2015 10:24 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7743 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |