Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Apivita

Ζαρογιάννη, Παναγιώτα (2015) Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Apivita. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA30_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων είναι πλέον μια πραγματικότητα. Ολοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρίες προσπαθούν να διεισδύσουν στη διεθνή αγορά είτε για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας τους είτε λόγω της μειωμένης εγχώριας αγοράς εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης της χώρας μας. Ένας σημαντικός κλάδος που στρέφεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι ο κλάδος των καλλυντικών. Στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται αρκετές εταιρίες στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών και μία από τις μεγαλύτερες είναι και η Apivita που τα προϊόντα της είναι γνωστά σε πολλά μέρη του κόσμου. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη περίπτωση της Apivita μέσα από επιστημονικά άρθρα, βιβλία και διαδικτυακές πηγές. Γίνεται μια προσπάθεια εντοπισμού των στρατηγικών που ακολουθεί η εταιρία για τη διεθνοποίησή της και παρατίθενται πιθανές προτάσεις, όπως η στροφή της Apivita στο ανδρικό κοινό.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Διεθνοποίηση, διεθνές μάρκετινγκ, φυσικά καλλυντικά, Apivita
Subjects: Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Κ > Καλλυντικά
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Sep 2015 07:29
Last Modified: 27 Nov 2015 09:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7719

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top