Συμεωνίδου, Σοφία (2015) Η σημασία και ο ρόλος του κειμένου στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC17_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Σκοπός της διαφήμισης είναι να πείσει το καταναλωτικό κοινό να προβεί στην αγορά του προϊόντος. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω του διαφημιστικού μηνύματος, το οποίο σε συνδυασμό με τα άλλα στοιχεία της (μουσική, εικόνα, ηχητικά εφέ κ.α.) μένει στο μυαλό του καταναλωτή. Έτσι, την ώρα της αγοράς το επιλέγει. Στόχος της εργασίας είναι να αποδείξει πόσο σημαντικό είναι το κείμενο στη διαφήμιση. Αυτό αναλύεται λεξιλογικά αλλά και κειμενικά, ώστε να αποδειχθεί ότι τίποτα δεν υπάρχει τυχαία στη δομή του. Κάθε λέξη, επανάληψη ή έλλειψη είναι επιλεγμένη ώστε να κεντρίσει αρχικά, την προσοχή του καταναλωτή και έπειτα να το αγοράσει ή να επιλέξει την υπηρεσία του ανάμεσα σε άλλα. Σπάνιο φαινόμενο είναι να βρεθεί κάποια διαφήμιση η οποία διαθέτει κείμενο χωρίς κάποιο βοήθημα (μουσική ή τουλάχιστον εικόνα). Αναλόγως το μέσο μετάδοσης της διαφήμισης, το κείμενο μπορεί να διαφέρει. Στη διαφήμιση που συνοδεύεται με εικόνα, είναι συντομότερο και υπάρχει πιο συχνά έλλειψη στοιχείων. Στο ραδιόφωνο, το μήνυμα περιέχει πιο πολλές πληροφορίες και επιτονισμούς, καθώς ο δέκτης χρησιμοποιεί μόνο την ακοή του για τη λήψη του μηνύματος. Στο διαδίκτυο, όπου η ταχύτητα έχει σημαντικό ρόλο, το κείμενο είναι συνήθως πολύ σύντομο και ελλειπτικό και αφήνει στο δέκτη την επιλογή αν θέλει να συνεχίσει.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Διαφήμιση, διαφημιστικό μήνυμα, κείμενο. |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 08 Sep 2015 10:22 |
Last Modified: | 08 Sep 2015 10:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7686 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |