Ορφανίδου, Αναστασία and Αλίεβα, Κριστίνα (2015) Η μέτρηση της εμπειρίας του καταστήματος. Μελέτες περιπτώσεων των Zara, Bershka, H&M και Nike Stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC35_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την μέτρηση της εμπειρίας τεσσάρων καταστημάτων ένδυσης αλλά και την διερεύνηση της επίδρασης των χαρακτηριστικών των καταστημάτων στην αγοραστική εμπειρία. Για την επίτευξη του ανώτερου σκοπού διεξήχθη ποσοτική έρευνα με την χρήση ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα της έρευνας συγκλίνουν στο ότι η διαμόρφωση της ατμόσφαιρας ενός καταστήματος, είτε μέσω μεμονωμένων περιβαλλοντικών παραγόντων είτε σε συνδυασμό αυτών επηρεάζει την συναισθηματική κατάσταση του καταναλωτή καθώς και διαμορφώνει την εμπειρία βιώνει ο καταναλωτής μέσα στο κατάστημα. Πιο συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας οι καταναλωτές φαίνεται ότι επηρεάζονται περισσότερο από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της ατμόσφαιρας στο κατάστημα όπως για παράδειγμα ο φωτισμός. Ειδικότερα, στο κύριο ερευνητικό κομμάτι της έρευνας που αφορά την εμπειρία του καταναλωτή μέσα στο κατάστημα φάνηκε ότι και εδώ υπάρχει επίδραση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών που ένιωσαν οι καταναλωτές από την επίσκεψη στο κατάστημα και αυτό φαίνεται μέσω του αισθήματος της χαράς και της ευχαρίστησης που θεωρούν ότι βίωσαν εντονότερα κατά την επίσκεψη τους στο κατάστημα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Ατμόσφαιρα καταστήματος, εμπειρία καταναλωτή, συμπεριφορά καταναλωτή, καταστήματα ένδυσης. |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Λ > Λιανικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Sep 2015 06:47 |
Last Modified: | 07 Sep 2015 06:47 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7669 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |