Κώστογλου, Συρματένια (2015) Ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ: εμπειρική διερεύνηση των αποφάσεων των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC59_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση των αντιλήψεων των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι σε ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ από επιχειρήσεις. Ακόμη επιχειρεί να μελετήσει το πώς επιδρά το φύλο, η ηλικία, η οικογενειακή κατάσταση και το εισόδημα σε σχέση με τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τις ανήθικες πρακτικές στο μάρκετινγκ. Η μέθοδος της έρευνας είναι η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση ερωτηματολογίου γιατί ο σκοπός της είναι συγκεκριμένος. Τα κύρια αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι ότι οι ανήθικες πρακτικές στο μάρκετινγκ έχουν επιπτώσεις στη συμπεριφορά τους μέσα στην αγορά. Ωστόσο οι δημογραφικές μεταβλητές (π.χ. ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, επαγγελματική κατάσταση και εισόδημα) επηρεάζουν την ηθική κρίση και τις αντιλήψεις τους. Τέλος, ένα μεγάλο ποσοστό του δείγματος φροντίζει να ενημερώσει το περιβάλλον του όταν αντιληφθεί επιχειρηματική ανηθικότητα ενώ την ευθύνη για τη μη ύπαρξη επιχειρηματικής ηθικής την απέδωσε στους ίδιους τους επιχειρηματίες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, ηθική των επιχειρήσεων. |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματική ηθική Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Sep 2015 10:54 |
Last Modified: | 02 Sep 2015 10:54 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7644 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |