Κούζαρη, Φωτεινή and Τζαμπάζη, Ειρήνη (2015) Σύγκριση της εικόνας των καταστημάτων "γρήγορης μόδας" στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC67_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Ο κύριος στόχος της παρούσας έρευνας είναι η σύγκριση της εικόνας δύο αλυσίδων γρήγορης μόδας στην Ελλάδα, των ZARA και των H&M (Hennes and Mauritz), καθώς και η μελέτη των παραγόντων, οι οποίοι επηρεάζουν την εικόνα των δύο καταστημάτων (αξία, ποικιλία, ποιότητα, εξυπηρέτηση, εγκαταστάσεις, τοποθεσία, εξυπηρέτηση μετά την αγορά και η ατμόσφαιρα του καταστήματος). Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η ποσοτική μέθοδος. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε σε ένα δείγμα 100 ατόμων κάτοικους δυο ελληνικών πόλεων: της Καστοριάς και της γειτονικής Φλώρινας, και η μέθοδος δειγματοληψίας ήταν συνδυασμός δειγματοληψίας ευκολίας και δειγματοληψίας χιονοστιβάδας. Τα βασικά αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν από την έρευνα εμφανίζονται παρακάτω. Οι τιμές των καταστημάτων ZARA είναι υψηλότερες από εκείνες των καταστημάτων H&M. Επιπλέον, το προσωπικό των καταστημάτων H&M είναι πιο πρόθυμο να βοηθήσει τους πελάτες κατά τη διάρκεια των αγορών του σε σχέση με εκείνο των καταστημάτων ZARA. Τέλος, το προσωπικό στα καταστήματα H&M είναι πιο ευγενικό σε σύγκριση με το προσωπικό των καταστημάτων ZARA.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Εικόνα καταστήματος, γρήγορη μόδα, εταιρική εικόνα, εικόνα μάρκας, εικόνας χώρας προέλευσης, καταστήματα ZARA (όμιλος INDITEX), καταστήματα H&M (όμιλος Hennes&Mauritz). |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Λ > Λιανικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 01 Sep 2015 09:28 |
Last Modified: | 01 Sep 2015 09:28 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7636 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |