Χότζα, Έριντ (2015) City branding: η περίπτωση των Χανίων και του Ηρακλείου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC70_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται ένα ιδιαίτερο σημαντικό ζήτημα αυτό του branding πόλεων. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι η διερεύνηση των δράσεων branding πόλεων του δήμου Χανίων και του δήμου Ηρακλείου, για να καταστούν σαφείς οι ενέργειες που πραγματοποιεί η εκάστοτε πόλη ως προς αυτήν την κατεύθυνση. Τα επιμέρους ζητήματα αφορούν στον προσδιορισμό της έννοιας branding πόλης, στην ανασκόπηση του πεδίου έρευνας του, στην ανάλυση των θεωρητικών πλαισίων, που προτείνονται για τη διαχείριση-ανάπτυξη του brand μιας πόλης, στην ανάλυση των τεχνικών που χρησιμοποιούν οι πόλεις για να καταστούν brand, καθώς και στην ανάλυση των πλεονεκτημάτων που αποκομίζει μια πόλη από τη δημιουργία του brand της. Η μέθοδος για την προσέγγιση της εργασίας συμπεριλαμβάνει βιβλιογραφική επισκόπηση καθώς και πρωτογενή ποιοτική ερευνά μέσω (ημι-δομημένων προσωπικών συνεντεύξεων) που πραγματοποιήθηκαν στην πόλη των Χανίων και του Ηρακλείου αντίστοιχα. Τα ευρήματα της έρευνας φανερώνουν ότι το branding πόλεων αποτελεί μια στρατηγική για την οικοδόμηση μιας θετικής εικόνας για την πόλη η όποια με την σειρά της αποτελεί σημείο εκκίνησης για την ανάπτυξη του brand της. Η δημιουργία-διαχείριση του brand μιας πόλης θα πρέπει να υποστηρίζεται από μια σειρά μέτρων, τα οποία εκτείνονται πέρα από το σχεδιασμό λογοτύπων, την δημιουργία σλόγκαν ή την χάραξη διαφημιστικών εκστρατειών. Όσον αφορά τις δυο μελέτες περιπτώσεων, στην περίπτωση του δήμου Χανίων το branding πόλεων δεν εφαρμόζεται. Αντίθετα, ο δήμος του Ηρακλείου επιχειρεί τα τελευταία χρόνια να οικοδομήσει την ταυτότητα «Ηράκλειο έξυπνη πόλη».
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Brading Πόλης , Δήμος Χανίων, Δήμος Ηρακλείου |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 01 Sep 2015 08:08 |
Last Modified: | 01 Sep 2015 08:08 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7633 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |