Ανανιάδου, Άννα (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων (ΕΚΕ): μελέτη περίπτωσης Wind. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC94_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στη σημερινή εποχή, ο κόσμος των επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και περισσότερο ανταγωνιστικός. Μέσα από την προσπάθεια για προβολή οι επιχειρήσεις ξεκίνησαν να ασχολούνται με ζητήματα τα οποία απασχολούν το κοινωνικό σύνολο. Αυτή η ευαισθητοποίηση ξεκίνησε ως όπλο προβολής μιας καλής εικόνας, αλλά έχει φτάσει στο σημείο να γίνεται μέρος της φιλοσοφίας της επιχείρησης. Σε ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ικανοποίηση του καταναλωτή αποτελεί τομέα καθοριστικής σημασίας για τη βιωσιμότητα αλλά και την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της επιχείρησης. Στην ικανοποίηση των πελατών συμπεριλαμβάνεται και η συμπεριφορά της εταιρείας απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον της. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο και κοινώς αποδεκτό ορισμό, αλλά αυτό που παρουσιάζει μέσα από το έργο της δημιουργεί την επιδοκιμασία της κοινής γνώμης. Μέσα από την ΕΚΕ η επιχείρηση ξεκινάει δραστηριότητες εθελοντικού χαρακτήρα, οι οποίες στόχο έχουν την βελτίωση κοινωνικών, οικονομικών, εργασιακών και περιβαλλοντικών θεμάτων. Η παρούσα εργασία, αναφέρει βασικές πληροφορίες για την ΕΚΕ και στη συνέχεια εξετάζει την περίπτωση μιας εταιρείας που ανήκει στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, τη Wind. Ο βασικός σκοπός της είναι ο προσδιορισμός της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς, επίσης, και της σημασίας που έχουν οι δράσεις της. Σαν βασική αρχή της επιχείρησης, προκειμένου να πετύχει τον στόχο της μέσα από μια καλή φήμη, είναι η αξιοποίηση των ενεργειών της ΕΚΕ. Η παρούσα εργασία είναι βιβλιογραφική και παρουσιάζει τις πληροφορίες μέσα από έρευνα σε πηγές. Αρχικά, ορίστηκε το τι είναι σημαντικό για τη συγγραφή της εργασίας, ώστε να παρουσιαστεί το θέμα από μια ολοκληρωμένη σκοπιά. Εφόσον καθορίστηκαν τα ζητήματα που θα παρουσιαστούν, έγινε η αναζήτηση σε άρθρα, βιβλία και διαδίκτυο, ώστε να συλλεχθούν οι πληροφορίες που αφορούσαν το θέμα της εργασίας. Μέσα από έρευνα και μελέτη των αποτελεσμάτων, λήφθηκε η απόφαση για το ποια σημεία των πληροφοριών θα χρησιμοποιηθούν και ποια όχι. Αυτά τα οποία θεωρήθηκαν ως λιγότερο σημαντικά, απορρίφθηκαν. Δίνοντας σημασία σε γενικά στοιχεία που καλύπτουν τη θεματολογία ξεκίνησε η συγγραφή της. Μέσα από αυτή τη διαδικασία προέκυψαν και ανάγκες συμπλήρωσης ή επιπλέον αναζήτησης για τα σχετικά θέματα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πουλιόπουλος Λεωνίδας |
Uncontrolled Keywords: | Εταιρική κοινωνική ευθύνη, ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, κοινωνία, χορηγία, Wind, κινητή τηλεφωνία, τηλεπικοινωνίες |
Subjects: | Κ > Κινητή τηλεφωνία Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης Τ > Τηλεπικοινωνία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 27 Aug 2015 10:22 |
Last Modified: | 27 Aug 2015 10:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7607 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |