Η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό εν μέσω οικονομικής κρίσης

Δεληγιάννη, Παναγιώτα (2015) Η τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό εν μέσω οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC106_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο τουρισμός αποτελεί ένα βασικό πυλώνα της εθνικής μας οικονομίας, λόγω του μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων και εργαζομένων που εμπλέκονται με αυτόν. Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας, είναι αφενός να αποτυπωθεί η θέση της ελληνικής τουριστικής δύναμης, βάση διεθνών αφίξεων, αλλά και η ελληνική τουριστική ανταγωνιστικότητα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές της, την Ισπανία, Τουρκία, Κροατία και Αίγυπτο. Αφετέρου στόχος της παρούσας εργασίας είναι να επισημάνει τις ενέργειες εκείνες που είναι κατάλληλες για την αποτελεσματικότερη προβολή και προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Για το λόγο αυτό διενεργείται έρευνα ποσοτική, ώστε να παραχθούν αντικειμενικά δεδομένα, καθώς και οι πρωτογενής πηγές που συλλεχθήκαν από τη χρήση ερωτηματολογίου περιλαμβάνοντας ερωτήσεις κλειστού και ανοικτού τύπου, να μπορούν να επεξεργασθούν στατιστικά. Ως κύρια συμπεράσματα που διεξήχθησαν από τη παρούσα εργασία είναι η επιβεβαίωση εσωτερικών προβλημάτων του ελλαδικού τουρισμού ως προς τη κυβερνητική πολιτική περί της φορολογίας, τη προβολή και προώθηση του τουρισμού από τους κρατικούς φορείς, τη προβληματική τουριστική υποδομή, αλλά και τα κοινωνικοπολιτικά επεισόδια που δημιουργούν μια εικόνα μη ασφαλούς χώρας. Δεδομένου πως η Ελλάδα διαθέτη ένα ελκυστικό τουριστικό προϊόν(ήλιος, θάλασσα), αλλά και πηγές εναλλακτικού τουρισμού(διασκέδαση, γαστρονομία), όπου τα στοιχεία αυτά θα μπορούν να αποτελέσουν την αρχή ενός σχεδίου μάρκετινγκ για την προβολή και προώθηση της Ελλάδας ως ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός. Παρόλα ταύτα τη διακρίνει το πρόβλημα της εποχικότητας, καθώς δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει τουρίστες εκτός περιόδου αιχμής. Τέλος απαραίτητη είναι η δημιουργία ενός brand name, που δύναται να ισχυροποιήσει την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση του διαδικτύου και των δημόσιων σχέσεων. Λέξεις κλειδιά: ελληνικός τουρισμός, προβολή, προώθηση, τουριστική ανταγωνιστικότητα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Τουρισμός, Ελλάδα, Οικονομική κρίση
Subjects: Ο > Οικονομικές κρίσεις
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Aug 2015 07:22
Last Modified: 26 Aug 2015 07:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7594

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top